رفع مشکل تحریم و اینترنت ملی؛ سرویس های جدید ایران نت افراز

شرکت نت افراز سرویس های ایران خود را که در دیتاسنترهای آسیاتک و پارس آنلاین قرار دارند راه اندازی کرده است.

این سرویس ها چند ویژگی مهم دارند:

1- حجم بالای سرویس ها

بر خلاف سرویس های ایران که قبلا در نت افراز ارائه می شد و از 1 تا 8 گیگابایت فضا داشتند، سرویس های جدید همانند سرویس های فرانسه از 1.5 تا 80 گیگابایت فضا دارند و پهنای باند بسیار زیادی را هم در اختیار کاربران قرار می دهند.

بنابراین اگر از سرویس های خارجی نت افراز استفاده کرده اید، برای انتقال به ایران هیچ مشکلی ندارید و این کار بدون نیاز به تغییر در اطلاعات هاست قابل انجام است.

 

2- رفع مشکل تحریم ها

با توجه به اینکه خیلی از سرویس های خارجی برای ایرانی ها تحریم هستند، این امکان هست که سایت با مشکل در لود مواجه شود. در سرورهای ایران نت افرازف تنظیمات برای دسترسی به سرویس های خارجی انجام شده و با هیچ مشکلی در این مورد مواجه نمی شوید.

 

3- رفع مشکل دسترسی به سایت با شبکه ملی

با توجه به بحث هایی که در مورد شبکه ملی اطلاعات انجام شده، در صورتی که این محدودیت اجرایی شود، مشکلی برای دسترسی به سایت هایی که در سرورهای ایران هستند وجود ندارد.

پس برای پیشگیری از این مشکل، بهتر است برای چنین روزی آماده باشید.

 

4- رفع مشکلات مربوط به سئو سایت ها در سرورهای ایران

یکی از ایراداتی که به سرورهای ایران وارد است، نامناسب بودن آنها برای سئو است. این موضوع بیشتر مربوط به وجود مشکل در دسترسی ربات موتورهای جستجو به سرورها و محدودیتهایی است که هر از چندگاهی در شبکه اعمال می شود.

شرکت نت افراز سرورهای CDN را هم راه اندازی کرده است که این امکان را فراهم می کند که سایت و اطلاعات آن به طور همزمان در سرورهای ایران و خارج از ایران در دسترس باشد و مشکلات سئو از بین برود.

 

5- پهنای باند ارزان یا شاید رایگان!

در حال حاضر پهنای باند محاسبه شده در شبکه داخلی ایران نسبت به پهنای باند خارجی کمتر است و این موضوع می تواند یک امتیاز برای سایت هایی باشد که در سرورهای ایران میزبانی می شوند. با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد که پهنای باند داخلی به طور کامل رایگان شود، سایت های زیادی هستند که از این موقعیت سود خواهند برد.

بنابراین بهتر است از این فرصت استفاده کنید و کاربران بیشتری را به خاطر مصرف کمتر از پهنای باند اینترنت آنها، به سایت خود جذب کنید.

 

6- سرویس های پر سرعت برای سایت های پربازدید

با وجه به محدودیت هایی که در سالهای اخیر برای خرید تجهیزات وجود داشته است، سرورهایی که امکان میزبانی سایت ها با بازدید بالا را داشته باشند کمتر در دسترس عموم هستند.

سرور های حرفه ای که نت افراز راه اندازی کرده است، این فرصت را برای سایت هایی با بازدید بالا فراهم می کند تا با هزینه کمتر و بدون درگیر شدن با بخش های فنی این موضوع، در سرورهای ایران میزبانی شوند.

 

7- هزینه بسیار مناسب

مطابق سیاست های گذشته نت افراز، سرویس های جدید این شرکت هم نسبت به امکاناتی که در اختیار می گذارد، هزینه پایینی دارند و این فرصت را فراهم کرده است که هر کس متناسب با نیاز خود و یا هزینه کم بتواند از سرویس های ایران استفاده کند.

 

8- هزینه مناسبتر، با فروش ویژه!!

برای خرید سرویس های هاست ایران نت افراز، از کد تخفیف استفاده کنید و تخفیف بیشتری بگیرید.

کد تخفیف ویژه برای خرید سرویس های هاست نت افراز را در زمان خرید، در قسمت سبد خرید خود وارد کنید و هزینه ی به مراتب کمتری پرداخت کنید.